fredag 11 februari 2000


Imorse började han med att sätta fart tvärs över stora sängen mot en flaska hudlotion som stod på nattduksbordet - av någon anledning tycker han om att gå och suga på sådana. Jag tog undan den innan han han fram, och då blev han så arg på mig att han slog till mig två gånger! Jag sade till honom på skarpen, och sedan gick vi upp och åt frukost istället.
Nu under pappaledigheten tar jag chansen att göra saker jag själv tycker om; idag var vi på möbelmässan i Älvsjö. Nils Erik tyckte ju att det var rätt kul att gå på MC-mässan för några veckor sedan, och han gillade möbelmässan också. Han tycker om att sitta i vagnen och titta på människor och saker. Och får han sedan lunch på ett trevligt ställe av mig så är det inga problem. Dagens sovstunder tog han under bilresan dit och hem med lite tillägg i vagnen.